השר וסרלאוף: "צריך לפעול בחכמה, לא לשבור כלים"

מהדורת הבוקר No Comments on השר וסרלאוף: "צריך לפעול בחכמה, לא לשבור כלים"

השר יצחק וסרלאוף במהדורת הבוקר: "קווי היסוד של הממשלה זה סוגיית הביטחון האישי והמשילות. אני לא יודע כמה ביידן מבין שאלה סוגיות הליבה. יכול להיות שמפמפמים לו כל מיני סיסמאות. הוא לא פגש את בן גביר או סמוטריץ. ממה הוא מוזן?"

צילום: Yossi Aloni/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הנגב והגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), שוחח עם דוד חכם במהדורת הבוקר (שני) על הדיון שקיימה אתמול הממשלה בנושא ההפגנות: "אני באתי לדיון מוכן. כבר לפני ארבעה חודשים פירטתי במכתב ליועמ"שית על פני 15 עמודים את האכיפה הבררנית". 

"ראשית, היא אמרה שאנחנו בניגוד עניינים בעצם הדיון הזה כי ההפגנות הן נגד הממשלה", סיפר וסרלאוף. "הפניתי אותה לישיבה שהתקיימה בפברואר 2005 ועסקה בהתנהגות של המתנגדים לתוכנית ההתנתקות ושם הם פירטו מה קורה והקימו צוות ייעודי עם סמכויות ומשאבים לטיפול במתפרעים ובחוסמי הכבישים. אתה מבין מה קורה פה? אבל לנו אסור לדון בזה כי אנחנו ב'ניגוד עניינים'".

לדבריו: "צריך פה טיפול שורש. מדובר בבעיות עמוקות של עשרות שנים. תפיסה פקידותית ששולטת במנגנונים".

וסרלאוף הביא דוגמא לשינוי שמתחולל לטענתו: "בעבר מישהו שהיה יורה על מחבל ומנטרל אותו היו קודם כל לוקחים לו את הנשק ומעכבים אותו לחקירה. היום, תראה מה קרה בת"א האזרח נטרל את המחבל והמשטרה חיבקה אותו".

הוא הדגיש כי "צריך לפעול בחכמה. לא לשבור את הכלים. אני מודד מאוד את מילותיי".

וסרלאוף התייחס לדבריו של נשיא ארה"ב על הממשלה בישראל, שאמר כי מדובר בממשלה קיצונית במיוחד: "בכל מדינה דמוקרטית שמכבדת את עצמה צריך לקבל את מה שהאזרחים שמו בקלפי. קווי היסוד של הממשלה זה סוגיית הביטחון האישי והמשילות. אני לא יודע כמה ביידן מבין שאלה סוגיות הליבה. יכול להיות שמפמפמים לו כל מיני סיסמאות. הוא לא פגש את בן גביר או סמוטריץ. ממה הוא מוזן?"



0 תגובות